[EMAIL PROTECTED] wrote:
> *** Pekna prace!

Jo bylo to docela zabavny. Zvlast jak jsem se postupne presouval od
jednoduchych nastroju jako BASH skripty pres XSLT az jsem skoncil u Javy
a cele to parsuju SAXem...

> *** otazka s cim srovnavame. OrtofotoUHUL je stare okolo 7mi let. Je
> pravdepodobnejsi ze TypoWFS je aktualizovan, nebo jeste starsi...

Typo WFS by snad mela byt mladsi - podle popisu na webu by mela byt
hodne aktualni. V Krusnych horach je WFS ridsi nez ofoto, takze bych
usuzoval, ze je to spravne :]

> *** metry!

Tahle projekce je v metrech? To jsou mi novinky :] Tak je to 6x6km...
Porad rikam, ze jsem akorat tupej vyvojar...

> *** K tagum
> *** nebude problem s renderovanim? Doposavad jsem uzival "nature=wood"

Ja pouzival zatim vzdy landuse=forest a je to proste zelenej flek.
Rozdil mezi wood a forest by mel byt ciste filozoficky a to ten, ze
nature wood je defakto nalet o ktery se nikdo nestara, kdezto forest je
les o ktery se nekdo stara. U nas se snad krom pralesu starame o vsechny
lesy...

> *** zda se ze je tag unikatni na cele CR?

Zda se. Je primo ze vstupnich dat. Upravim zdrojak tak, aby zapisoval
bokem do souboru IDcka, pak je necham seradit a uvidime, jestli se na
cele CR vyskytne nejaky duplikat.

> *** nezaokrouhlit na jednotky m2? Nebo vubec vyhodit?

V tom pripade bych mohl vzit jinou hodnotu - v hektarech - ta je jen na
dve desetinna mista, ale me se libilo, ze je to v jednotkach SI.

> *** nenechat ten tag v puvodnim cisle ciselniku UHUL. Tomuto textu rozumi tak
> nejvyse jachym.

IMO cislu z ciselniku uz nebude rozumet treba ani Jachym :] A nevim, co
je na tom k nepochopeni. Proste je to svezi les s prevladajicim bukovym
porostem a zamichanymi jedlemi... Mozna je to i jinak...

> *** pridat tag trebas: <tag k="description" v="Jedle"/>

A to bude delat kdo? Tech cisel z ciselniku je 180 a v podstate je to
asi nejake standardni trideni. Takova jedlova bucina nejsou ani jedle
ani buky.

> *** Jestli jsem slibil preklad do jednoslovnych nazvu, tak jsem nic pro to
> neudelal. Je mozno to prehrnout na tveho bratrance lesaka?

Muj bratranec pravil, ze tomu nerozumi. On je totiz drevar a rikal, ze
pod mikroskopem pozna i tisic let stary drevo, ale tohle ze je pro nej
spanelska vesnice.

> *** OK
>
> zdravi
>
> Hanoj