Jo, neni to zcela presny, ale vzhledem k tomu, ze moc lesu v datech
neni, tak by to mohlo fungovat asi prijatelne. I kdyz by asi sly
pouzit lepsi obalova telesa s lepsi presnosti

Pres ty bounding boxy by se jen rozdelily data na dve casti - tu co by
se tam nacpala automaticky (s nicim nekoliduje, tudiz neni treba zadny
rucni postprocessing) a tu co by se tam nacpala rucne (muze kolidovat
s tema par lesy co tam jsou). Pokud by se pak nekomu chtelo, mohl by
pak tu rucni cast dale automaticky tridit nejakym sofistikovanejsim
algoritmem aby bylo mene rucniho importu, ale v momentu, kdy se tam
naimportuje ten "zbytek" tak uz bychom 90% lesu meli :)

Martin Petricek