Ahoj!

> Vypada to bezvadne, bohuzel to neni spravne UTF8 takze se s tim nic
> moc neda delat, chtelo by to pridat konverzi znakove sady. Budu si s
> tim jeste chvili hrat a opravim si to, berte to jako bugreport:)

Koukam... je problem nekde jinde nez u "note" tagu? Bylo by mozny je
proste povyhazovat, nebo muzu udelat cstocs il2 utf8.

zvolena druha varianta. Staci ten skript pustit

../shpupload; cat out.osm outway.osm | cstocs il2 utf8 > result-full.osm

... casem dam na web upravenou versi.
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html