FYI: Pujde to!

JOSM neni prilis staven na rozsahle datasety (cimz czechia.osm bezesporu je),
nicmene da se priohnout, aby se v nem dalo pouzitelne pracovat i s mnozstvim
dat, ktere czechia.osm v soucasne dobe predstavuje.

Pocatecni pozorovani:
V normalnim modu neni schopen vykreslit celou CR (jakakoliv operace trva
desitky sekund), prace s velkym priblizenim je na hranici pouzitelnosti.

V mappaint modu si mnohem lepe poradi s celou CR (uz jen jednotky sekund),
bohuzel potrebuje jednotky sekund i pri velkem priblizeni.

Prvni upravy (zatim jen normalni mod):
Vypnute malovani sipek vyrazne urychli celou CR.

Overene patche:
*) prepis malovaciho filtru z Point2D a rectangle.intersects(Line2D) na Point
a rectangle.intersects(rectangle) vyrazne zrychli praci v priblizeni.

*) filtrovani segmentu promitnutych do bodu (rectangle(0,0)) vyrazne zrychli
celou CR (jsou videt jen node, ale i tak se clovek dobre orientuje).

Sam ted takto upraveny a nastaveny JOSM provozuji a jsem schopen s nim
vcelku normalne pracovat (pravda Core2Duo @2.4GHz, ale druhe jadro se flaka).

Abych nezapomel, z duvodu spotreby pameti jsem musel zvetsit heap (-Xmx256m)
pridat unifikaci (ne internovani, ale jako by to bylo) stringu (260MB->170MB)
a nahradit tag HashMapy vlastni implementaci Mapy - pole a linearni prochazeni,
coz pri <6 zaznamech neni problem (170MB->106MB)

Dalsi moznosti:
*) Filtrovat cele way dle bboxu
*) Prejit na celociselnou aritmetiku

Az to jeste trochu popoladim a doprofiluju, submitnu patche...

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!