> Procez jsem si jedno CD objednal a az dorazi, tak udelam
> UIR-ADR2OSMhighway a udelam z toho vrstvu do te mapy, co mam na
> strankach. Pak by stalo za uvahu udelat nejaky automat, ktery by
> porovnaval shodu s existujici highway a pokud by se shodovaly z vice nez
> treba 90%, tak by se do stavajici ulice pridalo jmeno.

Ma to jeden hacek - casto je jedna higway ktera je delsi (treba jde
"pres krizovatku") a v realite jsou to dve odlisne nazvane ulice.
Nekdy zase jedna realna ulice je slozena v OSM z nekolika highway
segmentu. Nekde dokonce muze byt z nekolika segmentu a casti tech
segmentu "na kraji" muzou uz byt v jinych ulicich. I tak by se ale
zase pak hodilo to rozdelit data na zelene (a ty naimportovat) a
"cervene", ktere by byly jako u importu silnic druhe a prvni tridy k
dispozici lidem co by to tam chteli docpat to zbyle rucne.

Ale rozhodne by to bylo uzitecne, jmen by urcite dost pribylo :)

Jinak nazvy obci tam uz jsou (a snad vcelku kompletni a korektni ....)
- jsou data v UIR-ADR nejak vyrazne presnejsi? Jsou v UIR-ADR i takove
ty male vesnicky a sidla co vlastne nejsou obcemi? S odstranovanim
bych byl radsi opatrny.

Martin