On 2/10/08, hanoj <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Jeste kdyz uz jsme u toho spojovani nodu, nestalo by za to spojit ty
> okresy do kraju? Tech bodu neni zase tolik na JOSM, aby museli byt po
> okresech...

Na puvodni adrese je nova verze s pospojovanymi nody.
http://home.zcu.cz/~jklement/osmrsd.zip

Spojit do kraju by slo, ale nemam zadny seznam jake oblasti patri do kraju.

> *** To je zajimave, neco podobneho se mi nestalo... Byvava problem na
> konci "slepych" silnic III. trid (kde uz konci statni a kde je
> Krakonos). Mam pristup k datum z nichz RSD svou databanku vyrezava
> (Silnicni Databanka Ostrava), ale jen pro Jihomoravsky kraj. Kdyby byl
> nejaky tip na nesrovnalosti v JmK, tak sem s nim.

Jeste jsem narazil na to, ze nektery bezvyznamny silnice jsou
posunuty, napriklad 01948 a 01947 priblizne o 50 metru (oproti
ortofotu), ale je to opet kraj Vysocina.