Jiri Jakes napsal(a):
> [EMAIL PROTECTED] dist % wine viewer.exe
> [EMAIL PROTECTED] dist %

No dobre, po ACCEPT_KEYWORDS='~x86' emerge wine
uz mi to taky funguje, i kdyz to nebyla uplne pointa...

Renderuje to zajimave, nicmene prilis si toho nedela z multipolygonu
ani z vrstev. Mimourovnove krizovatky maluje asi jako mapnik (cili napred
vsechny outline, pak vsechny vnitrky), jen jeste mene prehledne kvuli tem
vrstvam.
Dale se mi zda, ze to nezvladne soubeh slinice a tramvaje
(highway=*/railway=tram na jedne way)

Datova struktura bude pekna, vse ve 2MB, ale zda se, ze komprimovane.
Zkousel jsem v josm-ng jak by slapalo "hifi" renderovani a dokazu renderovat
v realnem case (cili srovnatelne s josm-ng bez "hifi") v podobne kvalite a resim
i vrstvy. Viz: http://stoupa.sh.cvut.cz/~nenik/josm-ng-hifi.png

Hodill by se rozumny, mezi systemy sdilitelny popis renderovaciho stylu
(zatim pouzivam mappainti + neco hardcoduju). Osmarendererova XSL transfromace
neni, opakuji neni, takovym rozumnym popisem ;-)
Pak bychom se mohli lepe bavit o implementaci renderovani.

Coz mi pripomina, ze pro rozumne renderovani mimourovnovych krizovatek
(jako ta na screenshotu*) potrebuje i pro osmarenderer mirne prizpusobit
styl editace. Napojeni sjezdu z mostu je potreba udelat na stejne vrstve
jako je most (obecne, krizovatky by mely mit vsechny cesty ve stejne layer),
jinak se vyrenderuje okraj vyssi silnice a napojeni nevypada napojene,
viz: http://www.openstreetmap.org/?lat=50.04047&lon=14.40705&zoom=17&layers=0BFT

*) screenshot se renderoval z mirne upraveneho czechia.osm a ty skrty na
sjezdech
ted uz renderuju lepe...

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!