> No, pak taky k dotazum "zobraz mi osm kolem toho kde aktualne jsem"
>  (html umi obrazky, ne?), a mozna dokonce rekni mi jmeno ulice ve ktery
>  zrovna stojim / dopln jmeno tyhle ulici...

Doplnovani jmena muze byt obcas slozitejsi, nekdy je potreba jednu way
rozdelit na dve a jmeno dat jen te jedne (casty pripad napr u
higway=residential krizici nejakou "velkou" ulici, kdy na obe strany
od velke ulice je jen jedno jmeno ale je to jen jedna way). Nekdy zase
naopak je potreba otagovat vsechny way ze kterych se ulice sklada
(napr. pokud je ulice rozlamana na nekolik way, treba kvuli
jednosmerce v jeji casti). Mozna by to slo vyresit nejakym docasnym
tagem (k=street_name_sign v=jmeno_ulice) ktery by pak clovek doma
smaznul a priradil to jmeno k patricne way

Martin