On 13/08/2008, Tomas Kolda <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Tak jsem se po delsi dobe dostal k pocitaci a co nevidim :) Spenat je fakt
>  peknej. Image of the week myslim potrebuje nejakou originalitu, takze asi
>  ne. Nekdy zkusim sepsat par poznamek o lesich do Wiki jak nekdo psal, ale
>  pristup do Wiki nemam.

Tak koukam, ze asi bude v mapniku bug, viz.
http://www.openstreetmap.org/?lat=48.96669&lon=13.49692&zoom=15&layers=B00FTF

Kolem Brazniku by mela byt paseka (je tam les, v relaci
type=multipolygon s role=inner a i sipky ze mi zda ze vedou spravnym
smerem (opacne vuci vnejsimu polygonu)) - jenze je tam les. Ze by bug
v Mapniku? Nebo je chyba v tom, jak jsou ty derave polygony v OSM
nacpany? Co jsem zbezne koukl i na jina mista, tak tam to bylo taky
blbe.

Nebo mapnik umi derave polygonu jen u budov?

Martin