Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!
>
> ...jinak validator plugin z josm na to rve, takze to asi nebude dobry
> napad...
>
>                                                                       Pavel

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Czechia/Editing_Standards_and_Conventions#Topologie

Predpokldadal jsem, ze to bude preklad z anglickeho
Editing_Standards_and_Conventions,
ale neni. Jinak se, zda se, o problemu globalne mlci.
Tak jako tak, souhlasim, ze toto se to melo resit plosne a ne na ceskem
pisecku...

Co se validatoru tyce, dany stav neoznacuje ani jako warning, u me to ukazuje
jen
info ikonku ze cesta sdili nody (s area) pod polozkou other.

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!