Trochu problem je v tom, ze pokud se les deli na mensi kusy nebo s
dalsimi spojuje, tak orientace sipek je "nestabilni", pri spojovani to
clovek cas od casu nechtene prehodi a pak na to zapomene .... Nebylo
by lepsi naucit mapnik aby u inner a outer ignoroval sipky. Nebo
doplnit kontrolu do validatoru v JOSM?
Takhle je riziko ze to nekdo pri zpresnovani omylem prehodi a paseky
zas budou fuc ...

Martin