Ahoj,

On Tue, Oct 07, 2008 at 08:21:17PM +0200, Jakub Sykora wrote:
> Ses si tim tolik jisty? O zdroji CB Otrtofotomapy neni IMO moc znamo.
> Pouze to, ze s puvodcem dat je UHUL vyporadan a je tedy mozne ji bez
> dalsiho uzit... Mas nejakou jinou informaci, ktera prokazuje, ze
> puvodcem CB mapy je CUZK a ze UHUL s nimi neni po strance licencni
> vyporadan?

nejsem si tim nicim jisty a byl bych velmi nerad kdyby tomu tak bylo (kreslim
skoro jenom z fotomapy).
Kazdopadne na odkazu
http://geoportal2.uhul.cz/mapserv/php/mapserv3.php?project=landsat
se da zapnout stara cernobila fotomapa, pres kterou se stale zobrazuje CUZK
logo -> z toho 'odhaduju' puvodce dat.
Slo mi spise o to, zda by nebylo vhodne tento zdroj overit, abychom se za par
let nedostali do stavu: zdroj byl nelegalni, nekolik let prace smazat.

Pokud bychom ho to overovali, asi by bylo vhodne rovnou se zeptat i na nove
barevne mapy (a zda jsou ochotni je pridat do WMS serveru - oni tam nekde jsou,
ale v navodu nepisou jmeno).

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy