Za prve oprava, je to CE5.0 GPSce, ne plne WinMobile, cili puvodne zadne
PDAcko, ale cistokrevna GPSka. Tolik tedy k "nastaveni". V aplikaci se nic
takoveho nastavit neda, zdroj NMEA pujde tak maximalne nastavit kreativni
editaci konfiguraku, a cosi jako Control Panel, pristupny s hackem to ma
take vcelku omezene.
No nic, budu vic googlovat, uz vim co.

Stanislav Brabec napsal(a):

> Prý to jde to i obráceně - přiohnout QStarz Q1000, aby logovala a
> zároveň navigovala a umožnila stahovat logy přes BT. Pod názvem resistor

O tu Q1000 vubec nejde. Ta mi zaroven loguje i posila NMEA pres BT uz od
vyrobce,
od toho ma dva mody: "LOGuj" a "NAViguj (a loguj)". Tu ssebou vozim ja.
Navigaci ssebou vozi manzelka a je ji, vzhledem k jejimu vcelku kreativnimu
rizeni
a castym rozlicnym destinacim, lito, ze taky nemuze logovat.

> hack se to dá najít na webu. QStart Q1000P už to umí od výrobce.
>
> V podstatě jde o to, že Q1000 nemá propojen Tx na BT modulu s Rx na GPS
> modulu.

To je hezke, rikal jsem si, ze to tak nejak bude, ale nikdy me netrapilo,
ze nemuzu stahovat logy bezdratove. Pripojim -> nabiji a stahuje.
Ale kdyz tam ten odpor pridam, nebudu muset modul vyndavat z auta, kde bude
stale na nabijecce....
Dekuji za podnět....

> Má to jednu bezpečnostní implikaci, o které výrobce u Q1000P taktně
> mlčí... Já raději také, neb chytrým dojde sama.

Asi stejnou, jako kdyz svuj archiv logu natlacim na OSM....

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!