Ahojm

On Sat, Jan 03, 2009 at 01:58:45PM +0100, Jan Dudík wrote:
> Ahoj,
> zkouším editovat v JOSM, ale nějak narážím na spoustu problémů, které i v
> helpu hledám strašně dlouho a leckdy nenacházím.
> Našel byse někdo, na koho bych se mohl případně obracet s dotazy?

odpovim co vim z hlavy:

> Zatím aspoň pár dotazů:
> - když kreslím cestu, dá se nějak ukončit?

ESC.

> - jak nakreslit ostrov?

Pres relace. Do vodni plochy nakreslis objekt, udelas z neho relaci typu
multipolygon a nastavis inner/outer.

> - prý se dá nějak na pozadí vložit mapa. Našel jsem možnost ortofoto z
> yahoo, to funguje, ale kdybych měl nějakou vlastní (sken mapy ke které
> vlastním práva), nebo tam chtěl dostat katastrální?

ano, pres WMS plugin. Zkus polozku Rectified image, tam muzes mit vlastni
zkalibrovane mapy,

> - když dám rozpojit cestu, vznikne na místě duplicitní uzel. co s tím?

Unglue/Split way. Jeden vytvari duplicitni node na okraji, druhy ne.

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy

Email: on...@nomi.cz