2009/2/9 Radek Bartoň <black...@post.cz>:

> Ahoj.
>
> Omlouvám se, že k tomu neřeknu nic podmětného, ale nejsem moc obeznámen s
> vývojem tagování turistických značek a tak, jak je to popsáno na uvedené wiki
> stránce, mi to příjde příliš zmatené, abych to pochopil.
>
> Jelikož je však zmapování turistických tras v OSM pro mě velice důležité, chci
> se zeptat jaký je stav, tedy kolik je toho už zmapováno, a jakým způsobem
> chceme zmapovat zbytek? Předpokádám, že data nám nikdo nedá, na leteckých
> snímcích toho moc vidět není a GPS moduly v lese málokdy dostanou přesný fix
> [...]

Co je zmapovano zjistite na http://openstreetmap.cz, chceme zmapovat
vsechno, a to tak ze obejdeme vsechny znacky a ano bude to trvat
dlouho pokud to bude delat tak malo lidi kolik to dela ted.
Mimochodem, nove sirf3 a podobne cipy nemaji v lese zas takovy
problem, a stezka zmapovana o 20 metru dal nez v realu je taky neni
problem (pro me).

Chtelo by to osvetu mezi turisty a skauty a podobne, ja ovsem s timto
mam spatne zkusenosti, tudiz to delat nebudu:)

--
Michal Grézl
http://walley.org