> *** Brno samozrejme ma jako kazde mesto rozlicna data od digitalniho
> modelu terenu, digitalni technicke mapy, ortofoto snimku az po
> modely/pasporty siti a pasporty mestskych budov.

ne každé město má tato data v digitální podobě ...

> *** o tom jsem jeste neslysel, a to ani tady. Copyleft souvisi
> zpravidla s urednim rozhodnutim, zakonem.

o copyleftu viz kolega ... nevím, je tu někdo, kdo by si to pamatoval líp než
já? - zběžným naťuknutím hledání jsem na nic nepřišel, je možný, že jsem
vedle, ale nějak se mi to nezdá

> *** BM str. 6, musite byt velky fantasta => revoluce se nekona
> http://www.brno.cz/brnenskymetropolitan/bmet200904.pdf

no já nevím, druhý odstavec ... co je tak vyfantazírovaného na zájmu o jejich
mapu?

K.