Ahoj,

mas pravdu, ze problem je v metode getLineIntersection, ale trosku to
upresnim a vysvetlim proc asi me to funguje a tobe ne.

Vypocet ua neni vypocet smernice. Souradnice pruseciku jsou P = x1 +
ua * (x2-x1), kde x1 a x2 jsou vektory a souradnice pocatecniho a
konecneho bodu prvni primky.

Vypocet ua muze vratit nekonecno pouze kdyby testovane primky nemely
zadny prusecik, coz se nemuze v tomto pripade stat. Ovsem pokud se
primky prekryvaji, tak ua vyjde NaN (not a number).

Vysledek jakekoliv operace, ktera zahrnuje NaN, je opet NaN. Proto
souradnice pruseciku vyjdou [NaN, NaN]. Nasledne se z techto souradnic
sestavi cesta(GeneralPath). A tady je duvod proc me to funguje a u
tebe ne. Na mem pocitaci se bod cesty, ktery ma souradnice [NaN, NaN]
jednoduse ignoruje, coz v tomto pripade vede ke spravnemu chovani,
protoze ten bod je tam stejne zbytecny. U tebe se ten bod vykresli
jako by mel ve skutecnosti souradnice [0, 0].

Opravil jsem to nakonec tak, ze kontroluji jestli prusecik je NaN a
pripadne ho ignoruji. Muzes prosim vyzkouset jestli to opravdu
funguje?