> Rozhodující jsou otázky, zda:
> 1) Může všechna data dočistit jeden člověk?
> 2) Existuje rozumný způsob, jak bez OSM práci rozložit mezi více lidí?
>
> Bojím se, že na obě otázky je záporná odpověď.
*** samozrejme zalezi v jake fazi automatizace a uplnosti  to docistovat

> Stálo by to za pokus. Úspěch totiž znamená zelenou i pro adresy.
> Pokud byste OCRkem prohnal nejdříve adresy, můžu nabídnout automatické
> odhadnutí chybovosti.
*** napadlo me teoreticka reseni pro georeferencovane OCR, ale ja se k
tomu dostanu nekdy... za dlouho. Snad kdyby se tim chtel bavit nekdo
jiny...

> Ano, rád s tím pomůžu. Klidně mi napište.
*** o ano, vsak pisu. Ale vytvaret multipolygony bez name a ref zatim
asi nema smysl. Zatim je to cely takovy polotovar.

hanoj