Dobrý den,

Lukas Kabrt píše v Ne 28. 06. 2009 v 20:56 +0200:
> Zdravim,
>
> behem poslednich par dnu jsem si trochu hral s
> automatickym/poloautomatckym importem informaci z katastralni mapy.

skvěle!

> Prozatimni export do OSM (pouze node v miste definichiho bodu a tag
> 'note' s rozpoznanym textem - hlavne pro kontrolu)
>
> Presnost rozpoznavani je hodne slusna - pokud se texty neprekryvaji
> tak temer stoprocentni.

Automatického importu bych se bál. Vím o budovách, které v KM mají
popisek "bez označení", ale ve skutečnosti na nich visí tabule s číslem
popisným. V tomto případě vím určitě, že KM obsahuje chybu.

Dále je nemalé množství budov, u kterých číslo popisné v mapě neodpovídá
číslu popisnému v databázi MVČR. Zatím nevím, zda je chyba v mapě či
databázi. Zkouším však srovnat databázi MVČR s informacemi z České pošty
a dám vědět hned jak se dozvím výsledek.

Co tedy importovat tak, že data z OCR přilepíme k databázi adres MVČR a
import budeme dělat postupně za pomocí CzechAddress? Je to způsob, jak
využít OCR, zajistit ruční kontrolu dat a tuto kontrolu navíc
distribuovat mezi více lidí. Pomohlo by to řešit i ten problém, že
pozice adresního bodu v KM není vždy u vchodu do budovy...

S pozdravem,
Radek Černoch