Dobrý den,

když někdo mapu předělá "nazpět", je dobré toho člověka kontaktovat a
domluvit se s ním. Co se jednomu může zdát jako posun k horšímu, se
druhému může zdát naopak.

Funkce "vracení" v OSM existuje, ale je dost čerstvá, takže editory ji
zatím nepodporují (alespoň co já vím).

S pozdravem
Radek Černoch

Radomir Cernoch