zdravím,

> jestli se jedná o nahození mapniku a postgisu, tak to myslím není problém -
> napsal jsem na to návod:
> http://www.zby.cz/osm/instalace-mapniku-na-debian-sid

což o to, návodů by byla spousta, ale jde o to, že člověk potřebuje chvíli
klidu na to si to podle nich projít ... což jsem doufal o nějakém "neakčním"
víkendu, a zatím jsem to jen odkládal a odkládal :-/

aktuální pokrok je takový, že už asi deset hodin mi běží stahování SRTM dat
pro Eurasii a je to sotva někde za půlkou (tohle tušit, tak jsem raděj napsal
skriptík, který mi vytáhne jen ČR - jenže opět, ten skriptík by byl čas můj a
ne počítače ...)

> také uvažuju o instanci OTM a možná i nějaké další služby - na
> hostmonster.com mám neomezený disk, to se musí využít :)

tady je spíš otázka, zda je někde i neomezený výpočetní výkon :-)

K.