Dne St 16. prosince 2009 Kubajz napsal(a):
> To je divny, protoze geotify jsou vice nez 8 bitove

to asi jsou, GIMP na mě řve něco o tom, že umí pracovat jen s 8bit a že
uložením ztratím kvalitu

> (logicky, aby se dala reprezentovat vyska alespon 0 az 10km).

mno, to záleží na přesnosti - když řeknu, že krok je nějakých 39,2... m, tak
potom 255 = 10 km

ale specifikace formátu je to poslední, co by se mi teď chtělo studovat :-)

> Vypada to, ze to prohlizite
> v necem, co neumi pracovat s tifem s vyssi hloubkou na pixel.

ten QGIS by to snad měl umět ... je možné, že je cosi shnilého v knihovnách,
co se používají?

- mám tiff-3.9.2 a libgeotiff-1.2.4 (a gdal 1.6.2), může mi někdo říci, s
jakýma verzema to úspěšně rozběhal?

na http://otm.hajnet.cz/HS/ je sada dat a skripty, které jsem na to pustil
(konkrétně hs.sh, mírně upravený z
http://geoinformatics.fsv.cvut.cz/gwiki/Custom_OpenStreetMap_Rendering_-
_OpenTrackMap_Experience#Hill_Shading , který pak volá srtm_generate_hdr.sh)

při posledním pokusu jsem jako formát explicitně specifikoval Int16, aby tedy
byl jasný ten 16bit rozsah

aktuálně mi to hlásí WARNING, že není podporován BigTIFF (tiff to umí až od
verze 4, která je zatím beta), ale to by nemělo ničemu vadit, výstup není tak
velký (bez BigTIFF je maximum 4 GiB, ne?)

a taky jsem si dříve nevšiml, že píše

ERROR 1: CPLCreateThread() failed in ChunkAndWarpMulti()

nicméně dle zběžného googlení soudím, že by to na funkci nemělo mít vliv
(prostě pojede jen v jednom vlákně)

když to otevřu v QGIS, tak nyní u všeho lze nastavit ten doporučený rozsah
0-2000, a dlaždice a srtm.tif mi to zobrazí celkem pěkně (poznávám ČR :-)),
ale warped.tif a hillshade.tif jsou pořád jednobarevné - když si dám spočítat
histogram, tak se tam neukáže nic, zatímco pro dlaždice a srtm.tif mi to
nějakou křivku zobrazí

takže problém bude asi ve volání gdalwarp ... viz výše, než se pustím do
nějakého dalšího debugování, mohl by prosím někdo vzít odkazované zdroje a
skripty, a pokud mu budou fungovat, říci mi s jakou konkrétní verzí knihoven?

K.