Včera jsem kontroloval duplicitní nádrže v oblasti 021.
Po ukončení kontroly jsem chtěl výsledek importovat ale omylem jsem zapomněl
sloučit vrstvy. Svůj omyl jsem si hned uvědomil a stiskl jsem tlačítko na
zrušení importu.
import se zrušil, já jsem sloučil vrstvy a importoval výsledek.
Když jsem se nyní podíval, tak jsem zjistil, že changeset 3966844 obsahuje
veškeré body z omylem provedeného importu zrušeného tlačítkem a changeset
3966856 obsahuje správný import.
OSMmi ukazuje, že uvedené rybníky z této oblasti jsou nahrány duplicitně.

Mohl by někdo zrušit špatný changeset 3966844.

Ještě bych rád věděl, proč trvá nahrání changesetu cca deset minut, když i po
zrušení nahrávání po cca 10 s je pak changeset nahraný celý.

Pražák