Dne 21.7.2010 8:55, Pavel Machek napsal(a):

> building=ruins

To neni totez.
> No... sjednotit to nebude uplne jednoduchy... melo by byt jasny k cemu
> se ten 'uz je to zruseny' tag vztahuje -- aby slo rozlisit zrusenou
> znacku na existujici ceste, a funkcni znacku na rozpadly ceste.
Tohle je preci snadne, tag je bud na ceste (pak je jasne, ze jde o
nejake zbytky cesty, trebas historicke ztezky) nebo je na relaci (v
pripade trebas prave turistickych znacek, ktere primo na ceste nemaji co
delat, paac je to bordel a hnus).
Stejne tak by slo oznacit nektere importovane vodni plochy, ktere jiz
neexistuji, presto ze misto ma trebas stale nazev "xyz
rybnik/koupaliste/..." atd.

> Zacit zobrazovat detaily az od vettsiho zoomu?
Ne, to tomu nepomuze, spis roztrhat mapu do volitelne zobrazovanych
vrstev. Nejvetsi chaos je prave maximalni zoom, na kterym je uplne vsechno.