A nešel by na to využít projekt Openstreetphoto - viz
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OpenStreetPhoto
Pražák

------------ Původní zpráva ------------
Od: Petr Dlouhý <petr.dlo...@email.cz>
Předmět: Re: [Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT
Datum: 16.9.2010 01:09:37

já bych chtěl přispět tak, že bych někam nahrával své geotagované fotky rozcestníků. Rozcestníky obsahují spoustu informací, a ne všechny jdou zachytit do OSM. Navíc mohou sloužit jako důkaz, že trasy odnikud neopisujeme. Také se dají použít jako argument při nejistotě okolo nějaké trasy.
Bohužel neznám ideální službu, která by umožňila obrázky nahrát.

Ideální pro tento účel by mohla být služba openstreetview.org, bohužel však moc nefunguje (obrázky na mapě nejdou jednoduše zvětšit, není možné třídit/upravovat moje dříve nahrané obrázky). Rozcestníky se také dají nahrávat na openstreetmap.cz, ale nevím jestli je možné nahrávat obrázky hromadně. Ideální by bylo, aby pro tu službu také existoval plugin do JOSM, který by obrázky ukazoval během editace.

Petr Dlouhý