Cau,
1) co jsem nasel jako posledni binarku, to jsem pouzil, na SVN zadne
binarky ani odkaz neni.
http://www.assembla.com/wiki/show/osm-tracer

Ani tu nic jineho neni:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/Tracer
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cz:JOSM/Plugins/Tracer

2) prava nemam a asi ani nemam ambice, jedina zmena je v URL pro WMS,
ktere odpovida potrebam Traceru dle bodu a) b) c)
a to tato:
<downloader verticalSkip="560" tileSize="0.002" resolution="1600"
url="http://wms.cuzk.cz/wms.asp?service=WMS&amp;VERSION=1.1.1&amp;REQUEST=GetMap&amp;SRS=EPSG:4326&amp;LAYERS=RST_KMD,RST_KN,hranice_parcel,dalsi_p_mapy&amp;FORMAT=image/png&amp;transparent=false";
/>

3) ne

4) LargeHoleRemove ani SmallHoleRemove neumim do Traceru natahnout. Po
vlozeni do config.xml na misto bitmap filters:
 <filter name="LargeHoleRemover">
      <param name="size" value="4" />
    </filter>

c:\0download\0tracer>Osm.Kn.Trace.Server.exe
EXPERIMENTALNI VERZE (2)

Plugin dir is c:\0download\0tracer\plugins.
Plugin LargeHoleRemover.dll loaded.
Plugin Osm.Kn.Trace.Server.Interfaces.dll loaded.
Plugin SmallHoleRemover.dll loaded.

Neošetřená výjimka: System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: Daný klíč n
ení ve slovníku k dispozici.
   v System.ThrowHelper.ThrowKeyNotFoundException()
   v System.Collections.Generic.Dictionary`2.get_Item(TKey key)
   v Osm.Kn.Trace.Server.Wms.BitmapFilterManager.AddFilter(String name, IDiction
ary`2 parameters)
   v Osm.Kn.Trace.Server.Config.LoadBitmapFilters()
   v Osm.Kn.Trace.Server.Server.Start()
   v Osm.Kn.Trace.Server.Program.Main(String[] args)

 ahoj
hanoj