Ahoj!

Idealne se tam zajit podivat :-).

V oblastech, kde jsem se dival, to docela odpovidalo, jen data
oznacena jako cuzk:km mela opacny smer. Ja jsem uvedil dibavodu...

Tak me napada, ze by bylo dobre udelat 'kontrolovatko na reky'. Kazdy
potok by se mel vlevat do potoka nebo reky, reka by se mela vlevat do
reky (s vyjimkou tech asi 3 co se vlevaji do more), a voda by se asi
nemela krizit. Hmm, a slo by to i zkontrolovat proti SRTM ze reky
netecou do kopce :-).
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html