Ahoj, diky za reakci.

Cus, vypada to pekne, co takhle pridat jeste military=bunker ;D, pridaval
sem jich par tam kde vim ze sou (klasicky ropiky).

> [...]

> -K mestum doplnit priblizny pocet obyvatel. Treba z wikipedie je to snad
> volne dostupne.
>
> Kdyz na to narazim, tak to doplnuju, ale ne z wiki, lepsi je to z ofiko
> zdroje. Wiki obsahuje stara data. Bohuzel ofiko zdroje obsahuji tyhle
> informace prevazne pro vetsi sidla, u vesnic by to bylo na delsi badani (a
> mlaceni nakyho ourady po hlave). Ostatne stejne tak by bylo dobry doplnit k
> obcim identifikatory z tohodle seznamu - pak by se to dalo aktualizovat
> automaticky scriptem.
>
> Pro ucely renderingu, kde chci rozlisit do kategorii mesta >100 000, 100
000-50 000 atp. mi bohate staci stara data, ale jinak to chapu.

 -K obecnym vezim: man_made='tower' doplnit i tag tower_type. Bez nej nema
> smysl to vykreslovat, jednou je to vysilac, podruhe komin nebo vez
> kostela...
>
> Tohle je tezky, anzto v tagovani osm je obecne neskutecnej bordel ... napr
> komin ma svuj vlastni tag man_made=chimney
>
> Podle OSM wiki je to takhle v poradku, tj. ke <key>=<value> doplnovat
<<value>:type>=* (prip. misto ':' se pouziva '_'). Nezda se mi, ze by zrovna
toto delalo ten bordel.

-Rozlisit aeroway='aerodrome'. Soucasny stav haze do stejneho pytle
> mezinarodni letiste i travnata letiste uprostred pole.
>
> Tady muzes kouknout na typ povrchu.
>
> To zni zajimave, ale neresi to jadro problemu, spis bych cekal, ze se zase
zavede type, nebo aerodrome_type

>  -Pridat k historic='castle' tag castle_type - rozlisovat tak hrady a zamky
> (da se spekulovat co je hrad a zamek, ale ve vetsine pripadu je to jasne).
>
> Eee, takovyhle extraburt tagy jsou prave ten bordel ... spravna struktura
> kdyz uz :
>
> historic=*
> type=*
>
> => univerzalni tag pouzitelnej pro libovolnou pamatku (sem to napsal do
> diskuse na wiki - samo toto by melo platit globalne - ze zpresnujici tagy
> nejsou jen pro jednu konkretni vec, ale obecny - totez samo pro ty veze).

Jednou se tak zacalo a je to popsane na wiki, tak to muze fungovat. Jakmile
to bude jednou v castle_type, pripadna zmena na obecny type uz bude
jednoducha.

Zatim, Martin