Dne 16.9.2011 10:43, Jan Kucera (Kozuch) napsal(a):
> Ahojte,
>
> chci zanést do OSM plánovaný obchvat svojeho města plus několik dalších
> staveb - jak při tomto postupujete? Vytváříte trasu "odhadem" podle materiálů
> ŘSD?
>
> Co jsem tak koukal, plánované úseky D11 a R35 mají "source:cuzk:km", což se
> mi jeví trochu jako blábol, vzhledem k tomu, že plánované stavby v katastru
> nejsou a ani nemohou být vidět...
>
> Kozuch

Dokresloval sem nedavno neco v Praglu, vychazel sem z uzemniho planu,
katastralky, orthofoto, ruznych vizualizaci a odhadu na zaklade
soucasnyho stavu ... => kdybych mel popsat vsechny zdroje, tak to bude
kilometrovej popisek ;D.

Ono je to stejne takovy vesteni z kristalovy koule. Dokud se to nestavi,
tak je to spis takovy info "tuhle by mozna nekdy neco mohlo vest".