Ahojte,

zakladni znaceni mapovych objektu moc neumoznuje delat nejakou smysluplnou
kartografickou generalizaci. Bylo by hezke zobrazovat "dulezitejsi" objekty
uz v mensich meritkach (vyznamne hory, letiste, hrady apod.) [1]. Tak to
ostatne funguje v beznych tistenych mapach.

Byl proto navrzen tag importance [2], ktery jakesi subjektivni rozdeleni
podle dulezitosti zavadi. Podle me se da zcela obecne pouzit na takrka
vsechny typy objektu a i ta subjektivita hodnoceni by nemusela byt
problemem. Co si o tom myslite? Nechce se nekdo do toho znaceni takhle v
zime z tepla domova pustit? Nebo zna nekdo lepsi zpusob jak to resit?

Diky za nazory,
Martin

P. S. vytvoril jsem pro MTB mapu stranku na wiki [3]. Je to moje prvni wiki
stranka, tak se nebojte ji zkontrolovat a opravit, pripadne odkaz
vypropagovat na prislusne dalsi stranky.
P. S. S. pridal jsem tag noexit='no', elektricke vedeni i s popisem
(voltage), mtb:scale=6 a bunkry. S Tirexem se mi nejak nedari :-).

[1]
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Colin_Marquardt/Hike_%26_Bike_Map#The_tag_.22importance.22
[2] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:importance
[3] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/MTB_map_Czech_Republic