Panove, dovolim si (laicky informovanou) reakci na vasi plodnou debatu.

Ani obkresleni z orthofoto/katastru/... ani GPS souradnice ... samo
osobe neni dilo databazove, natoz autorske(zjednodusene), tudiz neni
nijak chraneno. Nejde totiz o tzv "tvurci" cinnost ale pouze o
mechanickou praci(v principu to muze delat masina a taky to casto dela).

Databaze jako takova muze (ale nemusi) byt chranena v pripade, ze
obsahuje !unikatni! soubor dat, pripadne jejich vazby (cojavim nekdo
prijde na to, ze vic lesu = bohatsi obyvatelstvo a udela databazi na to
tema ...). Nelze rozhodne chranit databazi obecne znamych/dostupnych
informaci.
Takze (jestli sem vyrozumel spravne) pokud import studanek nevadi
provozovateli one databaze (= potencialni soubor dat), tak jednotlivych
vkladatelu se rozhodne ptat netreba (neb nejde ani u tvurci autorske
dilo, ani o databazi).

BTW: Mozna by nebylo od veci nasledne provest nejaky link, aby mohlo
dochazet k oboustrane aktualizaci.