To je tezka odpoved:
KM Rychtarova odkazuje vznikem do Stabilniho katastru (odchylka do 3 m
se nepovazuje za chybu) [1], ale je aktualni.
UHUL ortofoto (původce mapy je CUZK) je mapa z roku 2000, nedostatkem
je nizke rozliseni obcas kulha polohova presnost v clenitem terenu.

Reseni je udelat to nejak. A pockat si na jiny kvalitnejsi zdroj nebo
novou digitalni katastralni mapu, kterou bude mit Rychtarov do roku
2015.

Jeste muze byt zajimave ziskat predstavu o presnosti legalnich zdroje
srovnanim s komercnimy (cuzk:ortofoto, cenia:ortofoto)

Trochu citelnejsi je zde UKM (ucelova katastralni mapa), ale klukum
nejede transformace do WGS84.

hanoj

[1] http://cs.wikipedia.org/wiki/Stabiln%C3%AD_katastr
[2] http://up.kr-jihomoravsky.cz/webcz/mapovesluzby.asp