Aaa to byla cesta Pavlova.... a hanoj ji dnes opravil.

Jeste jsem delal taxiway letiste LKTB a cyklostezku v Pisárkách, track
v Kohoutovicich, kousek zeleznice na Hl. nadrazi, lesni cesty v
Kohoutovicich nedaleko ulice Borodinovy, dale ulice Tomanova,
Studanka, Porici, Rybarska, Ecerova a Vejrostova.

Zbyvaji ty ulice v Husovicich.

omlouvam se, mel jsem to sem napsat.

ha
hanoj