> No já furt nevím - BOT označuje jako problematické i objekty kde je odmítač
> jen jako první v řadě
*** BOT vraci pomoci verzovani kazdy objekt za posledniho
odmitace(nebo nevyjadreneho). To muze znamenat i smazani objektu
celeho (POI, way) nebo jeho casti (lomovy bod), je-li prvnim
vlastnikem odmitac.

> relevantních zdrojích, tak původní mapy pod starou licencí budou existovat
> dál jen nebudou jako primární OSM, takže snad zhroucení routovacích systémů
> nehrozí,
*** Ano, stará verze bude v archivu, takze lze pockat az bude uklizeno

> navíc snad nikdo ještě nestanovil nějaké datum kdy dojde k
> "přepnutí" licencí (plán byl duben 2012), takže je otázka jak dlouho
> aktuální stav potrvá.
*** To prepnuti je ptace BOTa, ne?

> Takže pokud někdo ví odpovědi na mé otázky - "To co ukazuje BOT je
> relevantní?" a "Stačí tedy jen editovat/otagovat problematické objekty?"
*** ne viz prvni bod.

hanoj