Ahoj

On Wed, Jul 25, 2012 at 08:40:45PM +0200, Tomáš Tichý wrote:
> Tak Turnov opraven.

Díky, zrovna jsem se do toho chtěl pustit a zjistil jsem, že už mě někdo
předběhl.

> Bohužel v OSM Inspectoru se to blbě hledá, protože (logicky) není na první
> pohled vidět kde byla smazána zásadní spojnice a kde jen nějaká lesní
> pěšinka.

Napadlo mě, jestli je legální vzít starou a novou verzi a vygenerovat z toho
seznam varování ‒ věci jako kde byla smazaná silnice 1. třídy a tak. A potom to
samozřejmě obkreslit ručně podle nějakého jiného zdroje, ale použít to k tomu,
aby člověk věděl, kam koukat.

S pozdravem

--
  I'm a dragon, and I will not be ignored, not even by a tree!
       Saphira Brightscales

Michal 'vorner' Vaner