no kdyby se připravily stránky se zdrojovými údaji pro budovy pro
jednotlivá katastrální území, pak by bylo možné vytvořit stránky na wiki s
odkazy na stažení jednotlivých souborů. zájemce by si stáhl data pro
požadované katastrální území, provedl kontrolu např vůči bingu (odstranil
různé chyby - například neexistující budovy, budovy s jiným tvarem, doplnil
by budovy ve skutečnosti existující a neobsažené v datech RUIAN) a poté
opravená data odeslal na OSM.
V tabulce na wiki by zaznamenal provedení exportu a případné problémy
Pražák