Dne 27. července 2012 8:38 Pavel Pisa <ppisa4li...@pikron.com> napsal(a):

> Zdravím všechny,
>
> vzhledem k tomu, že můj názor byl na tomto listu přijatý
> vcelku pozitivně/bez vyslovení výhrad, tak jsem zase po měsících
> zkusil jestli někdo z OSMF odpoví na příspěvek do legal-talk.
>
> http://lists.openstreetmap.org/pipermail/legal-talk/2012-July/007173.html
>
> Zároveň zítra odjíždím na dovolenou, takže se případně
> na diskuzi na legal-talk občas podívejte a vyjádřete
> svůj názor.

*** No ja premyslim, jak jinak slo prelicencovat a nez
neprelicencovavat (coz prosazoval Pavel Machek). Pro mne je ODbL
vyrazny prinos jiz ted.
*** Dualni licencovani je hezke v teorii, ale praxi ukazal licencni
BOT, nebot jednu licenci je pro vysledek treba zvolit.
*** Krome ODbL a Public Domain neznam zadne geograficko/databazove
licence toho typu jako maji tradici ve FOSS GNU GPL, MIT, Apache.
*** Obavy z obohacovani na ukor komunity moc nerozumim, protoze
licence ODbL umoznuje komercni pristup.
*** Komunikace s OSMF mohla byt lepsi to snad ano, ale realna
predstava komunikace set tisicu uzivatelu mi unika, rad se necham
informovat o zkusenostech odjinud.
*** Jeste mi neni zcela zrejmy problem CT, muze nekdo vysvetlit?

PS: Zmena licence trva uz vice nez 2 roky, skoro polovinu trvani projektu

ha
hanoj