On 7.8.2012 8:07, Karel Volný wrote:
nazdar,

nevím, kdo dělal domy v Brně Řečkovicích, a radši po tom nebudu pátrat, ale
docela by mě zajímalo, odkud to obkreslil ...

zajímal mě barák č.p. 1468-1469 a koukám, že na Seznamích mapách je blbě
označenej jako č.p. 1470-1471 (a okolní domy jsou patřičně špatně taky) ...
kouknu do OSM a tam to samý

přitom v katastru je to dobře, kouknu na Googlí mapy, tam je to dobře, kouknu
na Atlas, tam je to dobře, aha to je zdroj Google, tak nic ...

K.