To je otázka, která mě už delší zajímá, ale zatím jsem nenašel
uspokojivou odpověď - Kde jsou definované hranice (od katastrálního
území po státní)? Je opravdu hranice dána definičně řadou souřadnic
nebo spíš popsána pomocí fyzických objektů (řeka, hřeben, silnice,
hraniční kámen...) a ty souřadnice jsou jen odvozeným vyjádřením pro
praktické účely?
LM