Používáš oba zdroje, takže bys měl uvést oba. Práce navíc to není,
stejně se to po prvním napsání vypisuje samo.
Pokud je linka zrušená trvale tak bych ji klidně smazal - stejně jako
zbořenou budovu. Kdyby někomu moc chyběla tak jde vždycky dohledat v
historii a obnovit (po delší době problém, u zrušené linky nečekám).
Lukáš Matějka (LM_1)