Zdravím,
oficiální postoj OSM je, že žádný není, kromě pár pravidel pro řešení sporů.
Je to vhodné, pokud hranice opravdu probíhá středem silnice. Obvykle
ale hranice probíhá po okraji silnice a tak  je sloučení fakticky
nesprávné.
Kdyby byla vyznačená i plocha silnice, pak by měla společnou hranici s
okrajem lesa. V tom případě bych se snažil použít multipolygon,
protože víc cest přes sebe nejde dost dobře editovat.
V uváděném případě je možné/pravděpodobné, že hranice CHKO je společná
s hranicí lesa nebo louky, tam bych se spojení nebránil.
Jinými slovy: pokud je hranice opravdu identická (v zákoně se píše
středem silnice) tak slučovat, jinak ne.
Analogicky u lesních cest tvořících hranice je vhodné je sloučit,
pokud cesta vede vedle/podél hranice tak neslučovat.

Lukáš Matějka (LM_1)