---------- Původní zpráva ----------
Od: "Petr Morávek [Xificurk]" <p...@pada.cz>
Datum: 9. 1. 2013
Předmět: Re: [Talk-cz] Průjezdy a další dotazy

"Ahoj,

Marián Kyral wrote:

> 2) Pořád Náměstí Evropy: Uprostřed je obrovský podstavec a kus trávníku.
> Nakreslil jsem podstavec (mimochodem, je to budova?), trávník a udělal
> jsem z nich a z náměstí multipolygon. Podstavec se na mapě zobrazuje,
> trávník ne. To mě mate, měla by tam být díra přes kterou se trávník
zobrazí.

Hádám, že je to tím, že vnější cesta (199481722) je otagována jako
náměstí a tak se vlastně vykraslují dvě plochy přes sebe - trávník,
multipolygon jako náměstí s dírama, pak to celé překryje plocha
(199481722) jako náměstí a nakonec budova. (Toto pořadí je opět
definováno autorem mapy.)
Pokud chceš mapovat nějakou plochu s dírama jako multipolygon, tak taky
této plochy patří jen na relaci multipolygonu, jednotlivé cesty mohou
nést další tagy, které se vztahují jen a pouze na ty cesty samotné.

"
To bylo přesně ono. Díky.

Marián

"