> Bohužel bez ručního
> spárování to nejde. Jméno TZ málokdy přesně souhlasí se jménem daného
> objektu. Nevím, jak bych to tedy automaticky dohledával. Navíc, jak bylo
> zmíněno v diskuzi, některé známky ani konkrétní bod nemají. Jak to ve
> skriptu zjistit?
*** Neříkám, že to jde automaticky. Jestli všechn 2000 TZ jsi _ty_
schopen projít a do 1/4 roku opravit do finální podoby, nemám s tím
problém.

> Navíc nápad s relacemi se mi líbí. Vyřeší se tím problém s kolizemi (name,
> website, ref, tourism...). A možnost mít v relaci i konkrétní místa prodeje
> je podle mně výhoda. To že TZ neposkytují  přesné souřadnice by nás přece
> nemělo zastavit.
*** Nevím jestli je to výhoda, já bych to třeba oželel. Nekopírujeme
do OSM svět 1:1 ale modelujeme ho, zjednodušujeme, aby s ním šlo
pracovat. Máme třeba v OSM linky a zastávky, ale už ne jízdní řády.
Ale možná jsem s názorem osamocen...

> Pokud to naimportuji jako samostatné body a následně budu chtít přidat i
> místo kde se známka prodává? Musím pak tu relaci vytvořit manuálně? Nebo mám
> smůlu a relaci vytvořit nesmím, tedy tato informace nebude dostupná?
*** Nemusíš nic... já jsem psal, že se mi některé věci nelíbí ;)

> U předchozích importů jsem nebyl a nevím jak probíhaly. Když jsem se ptal na
> zkušenosti s importy a jak to správně udělat, nikdo zkušený se neozval.
*** zatím postupuješ jako u všech předchozích uděláš krok vpřed a dáš
vědět, takže OK. Nikdo ti není schopen poradit předem tak, aniž by ten
import za tebe připravil nebo si to s tebou nenastudoval od A-Z.

> Chci vylepšit OSM a myslím, že TZ je jedna z věcí, která hodně vylepší
> turistické mapy. Když jsem zjišťoval, jak takový import probíhá, nabyl jsem
> dojmu, že to bude fuška. No nemýlil jsem se. Abych řekl pravdu, vůbec se
> nedivím, že ty komíny nakonec nikdo nenaimportoval, i když zdroj a souhlas s
> užitím máme.
*** určitě si tvé práce cením. Je dobře, že to je náročné, protože pak
není potřeba revertovat. To se zatím dělalo hromadně snad jen dvakrát.
Poněkud neslavně dopadly s dočištěním waterway.

ha
hanoj