Já, protože se dost bojím o svůj život, se snažím XML vyhýbat jak jen
možno. Nic proti němu jako výměnnému formátu, ale vrtat se v tom?! GIS
se snaží práci s geodaty usnadnit no a PostGIS je vlastně GIS engine.
Stačí to tam nacpat (nebo třeba do GRASSu, ale to bych vzhledem k
velikosti dat viděl nerad) a pak na to pustit ty moduly/funkce/skripty,
které jsou na tohle dělaný.

Jachym Cepicky
Help Service - Remote Sensing s.r.o.
jachym.cepi...@gmail.com