Dobrý den,

začal bych tím, že jsem si předchozí korespondenci smazal a teď jen doufám, že tahle zpráva přistane někde v mailing listu. Před časem jsme se domlouvali, že udělám použitelnější výcuc z pěších relací. Dnes jsem si konečně udělal půl dne času a předělal svůj prográmek, aby vracel sqlite databázový soubor, který by odpovídal tabulce, kterou mám na osm.paws.cz. Požadavek navíc bylo přidat umístění relace, aby mohl člověk vybrat ty v oblasti zájmu. To je snad splněno a soubor jsem dal ke stažení na stránky. Protože jde o testování, tak jsem použil nějaký starý soubor České republiky, proto výsledná data nemusí být aktuální! Takže adresa souboru je http://osm.paws.cz/test.db, je tam jedna tabulka "Hike" (plánuji přidat i Bike, pokud to něčemu pomůže) a v ní jsou sloupce:

id INT, route TEXT, name TEXT, ref TEXT, complete TEXT, network TEXT, operator TEXT, kctType TEXT, kctColor TEXT, symbol TEXT, latmin REAL, latmax REAL, lonmin REAL, lonmax REAL

Poslední čtyři jsou doufám správně určený BoundingBox všech členů relace, ostatní tagy jsou jasné, jen "symbol" je hodnota tagu "osmc:symbol" a kctType a kctColor jsou hodnota a klíč z tagu "kct_color=type". Zpracovat databázi jistě půjde v Pythonu a snad v PHP.

S pozdravem
Jan Skala