Ahoj Jiří,

On Sun 19-01-14 23:07:33, Jiří Vondál wrote:
> Moc neznám pozadí OB, ale třeba by bylo možné nějaká data od nich získat. Za
> zeptání člověk nic nedá. Jen bych nerad dělal něco, co třeba někdo jiný už
> zkoušel.

Já sám jsem žádný organizovaný pokus o využití OB map pro OSM nezaznamenal.  Co
jsem z právního hlediska porozuměl, jsou OB mapy majetkem autora či zadavatele.
K plnému použití v OSM by, předpokládám, byl potřeba souhlas jednotlivých
správců.

Nicméně, existuje svazový archiv map [1], předpokládám stále spravovaný Zdeňkem
Lenhartem, který uveřejnil obrysy a náhledy jednotlivých map na mapovém serveru
svazu OB [2].  Možná by se daly hromadně využít právě tyto náhledy.

Podle mě jsou na OB mapách zajímavé pro OSM jen větší cesty a pěšiny.  Cesty z
OB map stejně potřebují kontrolu podle ortofota, protože bývají zdeformované.
Pěšiny by pak byly jediným, bez kontroly přejatým prvkem.

Libor

[1] http://www.orienteering-history.info/cam_menu.php
[2] http://csob.tmapserver.cz/