Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Datum: 27. 1. 2014
Předmět: [Talk-cz] RUIAN info

"Ahoj,
v souvislosti s RUIAN mne napadla ještě jedna věc. Líbil by se mi nějaký
nástroj na principu traceru, který by ale místo tracování tvaru objektu
vrátil informace o daném bodě z RUIAN.

Tedy, kliknu v JOSM do mapy a otevře se mi okno, ve kterém budou
infomace z RUIAN. U pozemku způsob využití, případně vlastník, u budov,
typ budovy, vlastník a info o pozemku na kterém ta budova stojí. Nevím
přesně, jaké informace jsou v RUIAN dostupné.

Mohl by to být samostatný zásuvný modul, případně bych to mohl přidat
jako další režim do Tracer zásuvného modulu.

Jediné, co potřebuji, je nějaký server, odkud bych tahal data. Formát
předpokládám json, ale klidně i jiný rozumný.

Co myslíte?