Ahoj,
trosicku jsem otestoval ten plugin. Mam z nej velkou radost,
pac se snadno pouziva a dlouho mi tak jednoducha vec chybela.

Davam ke zvazeni nejake veci.
- zmenit ref:ruian na treba ref:ruian:am
Psal jsem to ted do jineho vlakna, ale mysli, ze bude dochazet ke konfliktu
tagu, treba az nekdo zkopiruje znacky z bodu na budovu.
Hlavne mi neprijde vhodne, ze znacime dve zcela ruzna cisla stejnou
znackou.
Je-li informace z dabazase stavebnich objektu SO, pak by mela mit referenci
treba ref:ruian:so,
pokud bude z adresich mist AM, pak treba ref:ruian:am
a bude-li napriklad z technicko-adrministrativnich atributu TEA, pak
ref:ruian:tea

- u kopirovani tagu stavebnich objekty bych pak navrhoval
misto ref:ruian treba ref:ruian:so

- kdyz uz ten adresni bod vytvaris (tedy nekopirujes tagy),
nemel bys pridat i tag source:position=cuzk:ruian?
Tak bude jasne, ze ta poloha pochazi z ruian.
A kdyz s tim pak nekdo pohne, tak by mel (ja vim), ten tag zmenit.
Treba ho da primo na vchod budovy a zmeni to na source:position=survey.

- jeste bych pridaval tu mestkou cast, obvod
podle me se na to hodi tehle tag, pokud nechceme zavadet novy
addr:suburb=Praha 14

- a protoze jsem nenazranej, tak by se mi libilo mit moznost
zkopirovani tagu do schranky i te adresy, co patri k SO. :-)

Co myslite?

Zdravi,
 Dalibor