Od: Dalibor Jelínek <dali...@dalibor.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 24. 2. 2014 13:31:49
Předmět: Re: [Talk-cz] Ruian a zákazové značky

"

Ja vim, ze funguje, ale to znaceni bych si jeste predstavoval lepsi.

Je skoda, ze se nepridava ruian:buildingtype a nastaveni prirazovani
building by

asi take slo vylepsit.

Navic bych mel jeste nejakej plan ohledne adresovani budov, ktery jsem

jeste nestacil sepsat.

Ale co, ono to kdyztak pujde zpetne dodelat.

Zdravi,

Dalibor