Zdravím.

Abych to uvedl na pravou míru, změnou zobrazovacích pravidel další budovy do mapy nedostanete, ony tam totiž nejsou. Dneska jsem přidal do pravidel všechny kombinace building=*, které jsem našel na taginfo, ale v mapě budou tyto změny až příští týden.

Ještě využiji příležitosti a odpovím na tvůj požadavek k landuse=grass. Tenhle tag už tam nějakou dobu je a jestli se ti nerendruje, tak je tráva špatně udělaná v mapových podkladech, ale to nemůžu zkontrolovat, protože jsi to do diskuze jen tak plácnul.

Honza